Účetnictví

Externí vedení účetnictví

Postaráme se aby vaše účetnictví bylo správné, informace včasné a daně minimální. 

Pokud se rozhodnete svěřit vaše účetnictví našim odborníkům, můžete očekávat:

  • na haléř přesné účetnictví vedené dle platných předpisů v jednom z našich účetních programů (Pohoda, Abra Flexibee, Helios Orange) nebo v systému, který používáte),
  • všechna daňová přiznání v ceně
  • pravidelný přehled o společnosti v podobě, které budete rozumět (bez přehnaně formálních, laikům často nesrozumitelných formulací),
  • dohled týmu daňových poradců nad tím, že je vše správné a daně minimální možné,
  • jednu primární kontaktní osobu,
  • garanci zastoupení jiným pracovníkem (máme tým profesionálních účetních, které se v případě potřeby navzájem zastoupí, takže vaše zakázka nebude v ohrožení),
  • 100% kontrolu díky vzdálenému přístupu k dokladům i účetním datům,
  • nižší náklady než v případě interní účtárny,
  • naši odpovědnost za doručené výstupy (na rozdíl od vašich zaměstnanců, jejichž odpovědnost je zákonem omezena).

Jak probíhá spolupráce

Na základě vašich požadavků se dohodneme na tom, jak účetnictví zpracovávat. Konkrétně domluvíme:

  • v jakém účetním programu chcete účetnictví zpracovávat,
  • frekvenci a typ reportů (díky stanovení účetního dne pro příslušné období budete přesně vědět, do kdy je třeba připravit podklady, a my si rezervujeme potřebné kapacity na vaši zakázku),
  • termíny doručení reportů a výstupů (v dohodnutém termínu obdržíte informace o sestaveném přiznání k DPH a průběžné závěrky i další důležité informace jako pohledávky a závazky po splatnosti, výsledek hospodaření, chybějící doklady a doporučeních pro vás od naší účetní a daňového poradce),
  • způsob poskytování dokladů (zda elektronicky, poštou či sdílením na vašem či našem serveru).

Pro koho je služba určena

Našimi účetními klienty jsou především malé a středně velké obchodní společnosti z ČR i ze zahraničí. 

Účetní programy

Naši specialisté perfektně ovládají především naše vlastní účetní programy:

Zakázky v jiných, než vlastních účetních programech (například Money, Navision, Abra, I6, Byznys), přijímáme pouze pokud je měsíční fakturace 20.000 Kč a více.

Cena vedení účetnictví

Ceny stanovujeme v závislosti na typu zakázky jako:

  • Měsíční paušál.
  • Pevnou cenu (například v případě rekonstrukce účetnictví).
  • Na bázi hodinových sazeb. Základní hodinová sazba účetní činí 1.200 Kč bez DPH, pravidelným klientům poskytujeme zvýhodněné sazby
  • pro menší OSVČ nabízíme výhodnější produkt účetní balíček pro freelancery. 

Minimální částka fakturace však musí činit 10.000 Kč měsíčně.

Účetnictví se snažíme maximálně zjednodušovat a automatizovat jednoduché operace. Z toho důvodu ceny nesjednáváme na základě počtu účetních položek.

Chcete nezávazně poptat vedení účetnictví?

Mám zájem

 

 

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.

ROZUMÍM