Office manažerka

Kdo jsme

Jsme menší poradenská kancelář, sídlící v centru Prahy. Zabýváme se daňovým poradenstvím, účetnictvím a mzdovým poradenstvím.

Mezi naše klíčové hodnoty patří výborné vztahy s klienty i s kolegy. Umíme rozlišovat mezi prací a soukromým životem.
Nečekejte tedy nějaké přesčasy či práci o víkendech.

Koho hledáme

Hledáme samostatnou office manažerku, která se postará o bezproblémový chod naší kanceláře a bude zajišťovat další související úkoly.

Podmínkou je pro nás zkušenost na obdobné pozici v oblasti poradenství.

Klíčové je také příjemné vystupování, pozitivní pohled na život, samostatnost a spolehlivost.

Není vyloučeno, aby se o toto místo ucházel muž.

 Co Vás čeká

Vaším úkolem bude zajištění chodu kanceláře. Zejména tedy vyřizování telefonů, uvádění klientů, dohled nad úklidem, komunikace s dodavateli, zajištění nákupu vybavení apod.

Organizace akcí naší kanceláře.

Komunikace s úřady, pochůzky, zajištění administrativních činností na úřadech (registrace, doplnění údajů apod.)

Administrativní činnosti v oblasti účetnictví – scanování a zadávání dokladů.

Marketing – správa sociálních sítí, webu, výpomoc při přípravě materiálů atd.

Co nabízíme

Odměnu 45-55 tis. měsíčně v závislosti na schopnostech, úvazku a dalších parametrech spolupráce.

Možnost mírně zkráceného úvazku a částečně flexibilní pracovní dobu.

Benefity:  stravenkový paušál, neomezený firemní tarif, výuka cizího jazyka,  sickdays, Multisport karta atd.

 

Pokud Vás nabídka zaujala, pošlete svůj životopis na irena.rolfesova@bredford.cz. Budeme se těšit na setkání s Vámi.

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.

ROZUMÍM